فیلم دانلود شده Fundamentals Explained

Wiki Article

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

یا اگه میشه زمان گذاشتن سریال جوکر، داخل سایتتون را مشخص کنید

خلاصه داستان : همیشه همه چیز اون طوری که فکر میکنی پیش نمیره...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شوهری مرفه که برای جلوگیری از طلاق به همسرش اجازه می دهد تا روابط خود را با هم داشته باشد، مظنون اصلی ناپدید شدن عاشقانش می شود.

مسئولیت محتوای ویدئوهای بارگذاری شده با منتشرکننده است و سایت جعبه مسئولیتی در قبال آن ندارد.

این فیلم سینمایی در ژانر کمدی ساخته خواهد شد. «سگ بند» برای حضور در سی و هشتمین دوره جشنواره فجر آماده خواهد شد.

خلاصه داستان : هیچ وقت گول اسم و ظاهر آدمها رو نخورید؛ لشکر هیتلر با اون عظمت، اسمش نازی بود و لی هنوز خلاصه کاملی از این فیلم منتشر نشده و به محض انتشار قرار خواهد گرفت و …

بازیگران: محسن کیایی، احمد مهرانفر، پژمان جمشیدی , میرطاهر مظلومی، زیبا کرمعلی، مجید شهریاری، نازنین بیاتی ، امید روحانی، نادر سلیمانی

منشی صحنه: آناهید روستا

اسامی بازیگران “فیلم نمایش خانگی سگ بند” به همراه نقش آنها

در فیلم گشت ارشاد ۳ حسن و عطا (با بازی پولاد کیمیایی و ساعد سهیلی) پس از سال‌ها به ایران بازگشته‌ و به اجبار برای امرار معاش به نوازندگی در خیابان‌ها می‌پردازند. اما پس از مدتی سودای خوانندگی آن‌ها را رها نمی‌کند تا اینکه تصمیم به انتشار آلبوم موسیقی می‌گیرند. ولی چون به لحاظ مالی در تنگنا هستند، تصمیم می‌گیرند به سراغ یک زمین‌دار بزرگ در لواسان (با بازی بهنام بانی) رفته و او را بدزدند.

این فیلم سومین سری از فیلم‌های پرفروش گشت ارشاد است.سعید سهیلی کارگردان و فیلم‌ نامه‌ نویس اهل ایران است؛ وی فعالیت هنری خود را از حوزه هنری خراسان با تئاتر و فیلمسازی آغاز کرد.

نقد اختصاصی: دینامیت‌هایی که قلب فرهنگ ایرانی ???? ?????? mortal combat اسلامی را نشانه می‌روند! فیلمی برای نرمالیزاسیون انقلابی‌ها در پوشش نمایش انقلابی‌نماها! دینامیت فیلمی مبتذل و سراسر توهین به شعائر دینی و خلاف شئونات اسلامی است.

Report this wiki page